Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil. Conferencia de María Canosa

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Pode seguirse en directo a través da UVigo TV

A sexta edición do Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil celébrase do 7 de outubro ao 4 de novembro co lema Sen tabús: ler para pensar e nela participarán as e os escritores Fina Casalderrey, An Alfaya, Xavier Estévez, María Canosa e o ilustrador Marcos Viso. A cuarta conferencia terá lugar o 28 de outubro e nela María Canosa ofrecerá unha intervención titulada LIX tamén é Lanzadeira de Ideais Xustos. Debido á pandemia, as conferencias pasan do formato presencial ao virtual e poden seguirse en directo a través da UVigo TV.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2020-10-28 18:00:00 2020-10-28 18:00:00 Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil. Conferencia de María Canosa Pode seguirse en directo a través da UVigo TV Campus Remoto da Universidade de Vigo Isabel Mociño Europe/Madrid public

Cartaz365.56 KB