Concerto de Teo Cardalda

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Organiza

Vicerreitoría do campus de Pontevedra e Concellería de Promoción Económica e Universidades

Vicerreitoría do campus de Pontevedra

Rúa Don Filiberto, 9
36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

No salón de actos da EE Forestal

Dentro do ciclo Música para reCREAr, que promoven a Vicerreitoría do campus e a Concellería de Promoción Económica e Universidades, o salón de actos da Escola de Enxeñaría Forestal acolle un concerto de Teo Cardalda, quen fora membro de grupos como Cómplices ou Golpes Bajos. Nesta actuación, Cardalda presenta o seu último traballo en solitario, El viaje que nunca acaba, co que celebra os seus 40 anos no mundo da música reunindo vinte versións das cancións que marcaron a súa vida xunto con novas composicións.

Inicialmente previsto para a Casa das Campás, o concerto trasladáse ao salón de actos da Escola de Enxeñaría Forestal por razóns da capacidade da sala. Con acceso gratuíto, as entradas para acudir poden recollerse desde unha hora antes do inicio.

Anótao en: