Conferencia de Baltasar Garzón sobre memoria democrática

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Na aula magna do Edificio Politécnico

A Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense organiza unha conferencia centrada no novo marco xurídico de España sobre a memoria democrática, que será ofrecida por Baltasar Garzón. Na súa dilatada traxectoria como xurista, xuíz e maxistrado, Garzón ten destacado polo “seu compromiso e traballo pola xustiza e a memoria democrática”, estando o seu nome asociado a causas como as relativas aos crimes do franquismo, á apertura de fosas común, aos GAL e ETA, a Guantánamo, á ditadura militar en Arxentina ou á detención do ditador chileno Augusto Pinochet. O acto é aberto ás persoas interesadas.

Nova no Duvi

Anótao en: