• Conferencias

36310 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Semipresencial

Impartida polo doutor Jorge García Molinos

O grupo Future Oceans Lab organiza un relatorio sobre os impactos do cambio climático na biodiversidade mariña, baixo o título Reorganization of marine biodiversity under climate change: new challenges and opportunities. A conferencia corre a cargo de Jorge García Molinos, investigador do Artic Research Center de Xapón que conta con anos de experiencia na investigación sobre ecoloxía e clima.

O relatorio ten lugar na sala 01 do Edificio Miralles.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-02-26 12:00:00 2019-02-26 12:00:00 Conferencia 'Reorganization of marine biodiversity under climate change: new challenges and opportunities' Impartida polo doutor Jorge García Molinos Edificio Miralles Campus do Mar Europe/Madrid public