Conferencia 'Valoración do nexo de causalidade médico legal'

• Público externo

Data de celebración:

7 de maio de 2021 ás 13:00

Dirixido a

Estudantes , PAS , PDI e Público externo

Facultade de Dereito

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

A través do Campus Remoto da UVigo

A Facultade de Dereito do campus de Ourense organiza a conferencia Valoración do nexo de causalidade médico legal. Será impartida por Fernando Serrulla Rech, responsable da Unidade de Antropoloxía Forense do Instituto de Medicina Legal de Galicia (Imelga). A iniciativa está coordinada por Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito, e Benjamín Mayo, coordinador profesional do Máster Universitario en Avogacía do campus de Ourense. A actividade pode seguirse no Campus Remoto da UVigo, entrando no seguinte enlace, en acceso estudantado, co nome que desexe o usuario ou usuaria e co contrasinal uRjGJ42Y.

Anótao en:

Cartaz265.06 KB