Diálogos con... Patrocinio Tello-Casas

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense acolle unha nova sesión da iniciativa Diálogos con..., do programa UVigo Leadership School, que a UVigo desenvolve en colaboración coa Fundación Banco Sabadell e a Fundación Mentor. Nesta ocasión, Patrocinio Tello-Casas, asesora económica do Banco de España (Departamento de Relacións Internacionais), ofrecerá a conferencia A accesibilidade presencial aos servizos bancarios na España rural: unha análise a nivel municipal.

Anótao en:

Add to Calendar 2022-11-29 09:30:00 2022-11-29 09:30:00 Diálogos con... Patrocinio Tello-Casas Na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense Universidade de Vigo Europe/Madrid public

dialogosourense2.pdf1.79 MB