Divulgando Ciencia Singular: Centro de Investigación Mariña (CIM)

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

29 de novembro de 2019 ás 12:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Universidade de Vigo

Estación de Ciencias Mariñas de Toralla

Illa de Toralla
36331 Coruxo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Cunha xornada de portas abertas na Ecimat e no campus

Dentro do programa Divulgando Ciencia Singular o Centro de Investigación Mariña da Universidade de Vigo organiza unha serie de actividades os días 22 e 23 de novembro. Na xornada deste venres desenvólvese dúas accións para dar a coñecer as instalacións e os proxectos que se desenvolven neste centro:

– “Coñece o CIM en Toralla”: Actividade de 1 h de duración que comprende unha visita guiada ás instalacións do CIM en Toralla.

– “Coñece o CIM no Campus”: Actividade de 1 h de duración que comprende unha visita guiada ás instalacións do CIM no campus de Vigo.

Para realizar as visitas haberá tres quendas, con horarios de mañá e tarde

Máis información

Inscricións: http://cienciasingular.gal/centro-de-investigacion-marina/

Anótao en:

Add to Calendar 2019-11-29 12:00:00 2019-11-29 12:00:00 Divulgando Ciencia Singular: Centro de Investigación Mariña (CIM) Cunha xornada de portas abertas na Ecimat e no campus Estación de Ciencias Mariñas de Toralla Universidade de Vigo Europe/Madrid public