Divulgando Ciencia Singular: Centro de Investigacións Biomédicas, Cinbio

Tipo de evento

Ao ar libre e Talleres

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

'Cinbio ConConciencia: investiga conosco'

Dentro do programa Divulgando Ciencia Singular e baixo o lema  Cinbio conCiencia. Investiga connosco o Centro de Investigacións Biomédicas da Universidade de Vigo, Cinbio, organiza varias actividades de balde nas cidades de Vigo e Ourense co obxectivo de achegar á sociedade en xeral o labor e o traballo que desenvolve nas súas intalacións.

O venres 19 de outubro o Cinbio colocará unha carpa na rúa do Príncipe, en Vigo, para dar a coñecer este centro multidisciplinar á sociedade. O horario da carpa será de 16.00 a 20.00 h. Esta acción completarase cunha xornada de portas abertas nas instalacións do centro no campus vigués o venres 26 de outubro de 16.30 a 20.00 horas. Haberá 3 grupos de 15 persoas cada un que irán rotando para participar nas dúas charlas de 20 minutos e nos dous talleres de 40 minutos previstos. A xornada inclúe un taller e unha merenda saudable de 45 minutos.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-10-19 16:00:00 2018-10-19 20:00:00 Divulgando Ciencia Singular: Centro de Investigacións Biomédicas, Cinbio 'Cinbio ConConciencia: investiga conosco' Rúa Príncipe Universidade de Vigo Europe/Madrid public