Docs del mes: 'Namrud'

Tipo de evento

Cine

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

No Auditorio Municipal da rúa Oporto

Dentro do ciclo Docs del mes, este xoves proxéctase Namrud, unha ópera prima do realizador sevillano Fernando Romero, formado en Austria e Israel, onde traballou con músicos palestinos como director e produtor dos seus vídeos musicais. Namrud, nome que alude ao personaxe bíblico que construíu a Torre de Babel, achegará ás e aos espectadores a historia de Jowan Safadi, famoso e controvertido músico palestino-israelí, que coa súa banda Fish Samak escribe cancións críticas coa sociedade e nas que aborda temas considerados tabús no mundo árabe.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-04-25 19:00:00 2019-04-25 19:00:00 Docs del mes: 'Namrud' No Auditorio Municipal da rúa Oporto Antiga reitoría rúa Oporto Universidade de Vigo Europe/Madrid public

Programa completo2.11 MB