Docs del Mes: 'Robots. Las historias de amor del futuro'

36202 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde para a comunidade universitaria Non é necesaria reserva.

No auditorio municipal do Concello de Vigo

No marco do ciclo de cinema documental Docs del Mes, que a Vicerreitoría de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria promove en Vigo coa colaboración do Concello e o Cineclub Lumière, o Auditorio do Concello acolle a proxección de Robots. Las historias de amor del futuro, un filme no que a documentalista alemana Isa Willinger reflexiona, a través de casos reais, sobre como a intelixencia artificial e a entrada de robots nos fogares afectará ás vidas das persoas.

A capacidade da sala, 286 butacas, está reducida por mor da crise sanitaria a 79. As entradas non se reservan, e a cada persoa adxudicaráselle un lugar, sen que este poida ser cambiado, e mantendo sempre as distancias de seguridade.

Anótao en:

Add to Calendar 2020-11-16 18:00:00 2020-11-16 18:00:00 Docs del Mes: 'Robots. Las historias de amor del futuro' No auditorio municipal do Concello de Vigo Concello de Vigo Vicerreitoría de Captación de Alumnado e Estudantes e Extensión Universitaria Europe/Madrid public