Entrega da 3ª edición dos Premios GirlGeekCovid

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Semipresencial

O evento retransmitirase en directo

Asisten: Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo; Carmela Silva, presidenta da Deputación de Pontevedra e Águeda Gómez, directora da Unidade de Igualdade

Entrega de premios da terceira edición dos Premios GirlGeekCovid, unha iniciativa enmarcada na Cátedra de Feminismos 4.0 que impulsan a Deputación de Pontevedra e a Universidade de Vigo e que ten como finalidade recoñecer os mellores expedientes femininos en Ciencias e Enxeñaría da Universidade de Vigo.
En total, outorgaranse catro recoñecementos: un primeiro premio e un accésit por cada unha das dúas categorías (Ciencias e Enxeñaría), cuxa dotación económica é de 2000 e 1000 euros, respectivamente.

O acto celebrarase de forma presencial na sede da Deputación de Pontevedra en Vigo e tamén se retransmitirá vía streaming a través da UVigoTV - Directo1.

Anótao en: