Exposición 'Campo de sementes'

Tipo de evento

Artes plásticas e Exposición

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Reúne as obras de dez docentes de Belas Artes

No marco da conmemoración do seu 30 aniversario, a Facultade de Belas Artes organiza na Fundación RAC a exposición Campo de sementes, que reúne as obras dez docentes da facultade, establecendo un diálogo entre o profesorado máis novo e o máis veterano. Comisariada polo decano, Xosé Manuel Buxán, e a egresada e xestora artística Sara Donoso, esta mostra colectiva reúne obras de Xoán Anleo, Covadonga Barreiro, Natividad Bermejo, Marcos Covelo, Basilisa Fiestras, Elena Lapeña, Marina Nuñez, Juan Carlos Meana, Juan Carlos Román e Javier Tudela.

A exposición pode visitarse de mércores a venres, en horario de 16.30 a 20.30 horas, ata o 14 de maio.

Anótao en: