Últimos días para visitar a exposición ‘Formas e tránsitos’

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

8 de outubro de 2021 ás 12:00 21 de xaneiro de 2022 ás 21:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Vicerreitoría do campus de Ourense

Sala Alterarte

Campus de Ourense - Pabellon 1
32004 Ourense

Tipo de evento

Exposición

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na Sala Alterarte do campus, no pavillón I

A Sala Alterarte do campus de Ourense acolle a mostra Formas e tránsitos, da creadora Isabel Flores e curada por Sara Donoso. Nela, a artista propón ao público "unha viaxe intimista de elementos que se bifurcan e interfiren, onde a imaxe do azulexo da antiga casa familiar convive coa simplificación doutro motivo visto en Turquía". Isabel Flores compaxina nesta exposición "a intervención sobre muro coa disposición de varios panos serigrafiados en gasa que discorren lixeiros suspendidos do teito" e que obrigan a establecer un percorrido non lineal onde o corpo do espectador ou espectadora se activa como suxeito actuante.

Máis información

Nova

Folla de sala

Anótao en:

Add to Calendar 2021-10-08 12:00:00 2021-10-08 12:00:00 Últimos días para visitar a exposición ‘Formas e tránsitos’ Na Sala Alterarte do campus, no pavillón I Sala Alterarte Vicerreitoría do campus de Ourense Europe/Madrid public