Exposición 'Sen Moldes II'

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Na Biblioteca Rosalía de Castro

A Biblioteca Rosalía de Castro do campus de Ourense acolle a exposición Sen Moldes II, que reúne 19 fotografías nas que alumnado da Facultade de Belas Artes de Pontevedra reflexiona sobre os roles de xénero, a violencia machista e a orde sexual imposta. Patrocinada pola Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo, a mostra está conformada por unha selección dos proxectos desenvolvidos no marco dun exercicio da materia Técnicas fotográficas, que imparten os docentes Mar Caldas, Andrés Pinal e Carlos Tejo.

Nova no Duvi sobre a exposición:

Anótao en:

Add to Calendar 2019-03-20 09:00:00 2019-03-20 09:00:00 Exposición 'Sen Moldes II' Na Biblioteca Rosalía de Castro Biblioteca Rosalía de Castro Vicerreitoría do campus de Ourense Europe/Madrid public