Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa (virtual)

Data de celebración:

4 de febreiro de 2022 ás 16:00

Dirixido a

Estudantes , Medios , PAS e PDI

Profesorado da Facultade de Educación e Traballo Social

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Feira

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

Modalidade

Semipresencial

A través do Campus Remoto da UVigo

Cada curso académico, Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa convida aos membros da comunidade universitaria, tanto alumnado como profesorado dos tres campus da Universidade de Vigo, a pór en valor os seus traballos académicos e investigadores. Este curso a cita, que finalmente terá só un carácter virtual atendendo á situación sanitaria, terá lugar o día 4 de febreiro. O seu comité organizador está formado por profesorado da Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense, concretamente por Pedro Membiela, Isabel Mociño, Ángeles Conde, Ana Iglesias, Sara Vázquez, María Lorenzo, Ángel Vázquez e Katherine Acosta.

Máis información

Web do evento

Anótao en:

Add to Calendar 2022-02-04 16:00:00 2022-02-04 16:00:00 Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa (virtual) A través do Campus Remoto da UVigo Campus Remoto da Universidade de Vigo Profesorado da Facultade de Educación e Traballo Social Europe/Madrid public