Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa

Tipo de evento

Feira

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

No Edificio de Ferro

Cada curso académico, Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa convida aos membros da comunidade universitaria, tanto alumnado como profesorado dos tres campus da Universidade de Vigo, a pór en valor os seus traballos académicos e investigadores. Este curso a cita, que mesturará actividade presencial e virtual atendendo á situación sanitaria, terá lugar o día 4 de febreiro. O seu comité organizador está formado por profesorado da Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense, concretamente por Pedro Membiela, Isabel Mociño, Ángeles Conde, Ana Iglesias, Sara Vázquez, María Lorenzo, Ángel Vázquez e Katherine Acosta.

Máis información

Nova no Duvi

Web do evento

Anótao en:

Add to Calendar 2022-02-04 12:00:00 2022-02-04 12:00:00 Expouniversitas. Forum de Innovación e Investigación Educativa No Edificio de Ferro Edificio de Ferro Profesorado da Facultade de Educación e Traballo Social Europe/Madrid public