Fashion And Design Conference

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Congreso

Entrada:

Diferentes prezos É necesaria reserva.

Organizado polo grupo de investigación DX7

O Sexto Edificio do Museo de Pontevedra acolle, os días 2 e 3 de outubro, a primeira edición da Fashion and Design Conference (FADC), un congreso internacional organizado por Esdemga e o grupo de investigación DX7 Tracker. Laboratorio Visual. O congreso, que reunirá investigadores e investigadoras que, desde múltiples miradas e disciplinas, teñen na moda o seu obxecto de estudo, fora inicialmente programado para o mes de marzo, mais a crise sanitaria xerada pola covid-19 obrigou ao seu adiamento ata o mes de outubro.

Anótao en: