Festival Vertixe Sonora 2018. 'Espellos, cintas, berros, almofadas e chuvia'

36005 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala de exposicións do Pazo da Cultura

A sala de exposicións do Pazo da Cultura de Pontevedra acolle o primeiro dos concertos inseridos na programación do sexto Festival Vertixe Sonora de Creación Musical contemporánea. Co patrocinio da Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo e no marco do programa Eleusis de visibilización de mulleres compositoras, a formación Neopercusión interpreta, nun concerto titulado Espellos, cintas, berros, almofadas e chuvia, un repertorio integrado por pezas de cinco compositoras novas, Elena Rykova, Edith Alonso, Irene Galindo, Raquel García Tomás e Cecilia Arditto.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-09-20 20:30:50 2018-09-20 20:30:50 Festival Vertixe Sonora 2018. 'Espellos, cintas, berros, almofadas e chuvia' Na sala de exposicións do Pazo da Cultura Pazo da Cultura de Pontevedra Vertixe Sonora Universidade de Vigo Europe/Madrid public