Fito. Espectáculo 'Libre coma os paxaros'

32005 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

Consultar. É necesaria reserva.

Modalidade

No Teatro Principal de Ourense

O XIV Festival Internacional de Teatro de Ourense (Fito) continúa a súa programación no Teatro Principal de Ourense co espectáculo Libre coma os paxaros, da compañía Teatro do Atlántico. Con esta representación continúa unha nova edición do Fito, que se desenvolverá do 14 ao 24 de outubro na cidade das Burgas e, tal e como o fixera o pasado ano, tamén terá presenza no Concello de Barbadás. Serán en total nove espectáculos de temáticas e xéneros diversos nos que as compañías galegas terán un protagonismo destacado. A Universidade de Vigo é unha das entidades pratrocinadoras.

Máis información

Nova

Web do festival

Anótao en:

Add to Calendar 2021-10-20 20:00:00 2021-10-20 20:00:00 Fito. Espectáculo 'Libre coma os paxaros' No Teatro Principal de Ourense Teatro Principal de Ourense Sarabela Teatro Europe/Madrid public