Hora do Código

Tipo de evento

Actividade infantil , Obradoiros e Talleres

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

Será en diversas aulas do edificio Politécnico

A Escola Superior de Enxeñaría Informática do campus de Ourense e o Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia únense este sábado, 19 de xaneiro, unha vez máis á celebración da Hora do Código, iniciativa internacional promovida pola organización Code.org. Rapazas e rapaces de 6 e 18 anos están chamados a participar nun amplo abano de obradoiros de balde que se celebrarán nas instalacións universitarias co reto de espertar nelas e neles a curiosidade pola programación. Ás 11.50 h celebrárase un acto de presentación da actividade e un sorteo de agasallos no salón de actos Marie Curie.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-01-19 09:00:00 2019-01-19 19:30:00 Hora do Código Será en diversas aulas do edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Escola Superior de Enxeñaría Informática do campus de Ourense e o Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia Europe/Madrid public