II Xornada de concienciación sobre o uso dos antibióticos

Data de celebración:

3 de decembro de 2019 ás 16:30

Dirixido a

Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Área de Microbioloxía

Facultade de Ciencias

Edificio Politécnico s/n
32004 Ourense

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

No salón de actos do edificio Politécnico

A Área de Microbioloxía da Universidade de Vigo organiza na Facultade de Ciencias do campus de Ourense a II Xornada de concienciación sobre o uso dos antibióticos. Nela abordarase a resistencia a antibióticos e analizaranse as accións desenvolvidas o pasado curso por MicroMundo@UVigo, un proxecto de concienciación sobre a resistencia a antibióticos mediante aprendizaxe-servizo.

Máis información

Información sobre MicroMundo@UVigo: