II Xornada 'Control de xestión desde unha perspectiva de xénero'

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

O evento desenvolverase en liña, non presencialmente

A xornada Control de xestión desde unha perspectiva de xénero celebra a súa segunda edición de xeito on-line, adaptándose ás medidas de loita contra a covid-19, e abríndose á participación de alumnado de arredor de doce universidades españolas e iberoamericanas. A cita terá lugar o mércores 28 de outubro organizada nesta ocasión pola Universidade de Vigo e AICOGestión, asociación de carácter non lucrativo que persigue a promoción e difusión do coñecemento científico e profesional na área da contabilidade e o control de xestión e que pretende ser referente no seu eido de actuación en España, Portugal e América. Coordinada polo profesor da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo Ernesto López-Valeiras, a actividade conta ademais co patrocinio de Ecobas e a Unidade de Igualdade da UVigo.

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2020-10-28 18:00:00 2020-10-28 18:00:00 II Xornada 'Control de xestión desde unha perspectiva de xénero' O evento desenvolverase en liña, non presencialmente Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo Ernesto López-Valeiras Europe/Madrid public