Data de celebración:

15001 A Coruña

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Na Fundación Luis Seoane, na Coruña

No marco da terceira edición de Ffoco, o Festival de Fotografía da Coruña, inaugúrase na Fundación Luis Seoane a exposición Arredor da casa. Miradas de mulleres na Colección Alterarte, comisariada por Enrique Lista. A mostra recolle unha selección de obras feitas por diferentes creadoras e que forman parte dos fondos da Sala Alterarte, o espazo expositivo do campus de Ourense.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-11-15 20:00:00 2019-11-15 20:00:00 Inauguración da exposición 'Arredor da casa. Miradas de mulleres na Colección Alterarte' Na Fundación Luis Seoane, na Coruña Fundación Luis Seoane Vicerreitoría do campus de Ourense Festival de Fotografía da Coruña Europe/Madrid public

Folleto356.04 KB