Inauguración da exposición Proxecto Táctil. Probas e texturas

36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Na Sala X

A Sala X acolle a inauguración da exposición Proxecto táctil. Probas e texturas, que reúne unha serie de obras ideadas para ser percibidas a través do tacto. Nesta nova edición dun proxecto comisariado pola decana da facultade, Silvia García, participan un total de 13 artistas, cos que se articula un percorrido pola sala de exposicións da Vicerreitoría do campus, guiado por pegatinas pegadas no chan, que permitirán aos visitantes ir pasando por distintas mesas, peanas e paredes nas que tocar as pezas penduradas.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-06-28 19:30:00 2018-06-28 19:30:00 Inauguración da exposición Proxecto Táctil. Probas e texturas Na Sala X Fac. Belas Artes Rúa Maestranza 2 Sala X Europe/Madrid public