Feira Internacional de Emprego Universitario, Finde.U

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Do 23 ao 24 de outubro no Instituto Feiral de Vigo, Ifevi

A Feira Internacional de Emprego Universitario, Finde.U, chega este ano á súa cuarta edición convertida nun dos grandes referentes de intermediación laboral universitaria do noroeste peninsular. A cita celébrase este ano os días 22 e 23 de outubro no Instituto Feiral de Vigo e o 29 e 30 en Exponor, Porto. En total participarán no evento máis de 150 empresas e como principal novidade desta edición destaca a incorporación de empresas do ámbito biotecnolóxico, así como de firmas das áreas xurídica e social, artes e humanidades, que se suman as de carácter máis tecnolóxico, puntal principal desta feira.

Aberta á participación de todo o estudantado e exalumnado da Universidade de Vigo, a feira abrirá os seus postos a partir das 10.00 horas, se ben a inauguración oficial non terá lugar ata as 16.00 horas.

Noticia no Duvi sobre a 4ª edición da Finde.U

Anótao en:

Add to Calendar 2019-10-22 16:00:00 2019-10-22 16:00:00 Feira Internacional de Emprego Universitario, Finde.U Do 23 ao 24 de outubro no Instituto Feiral de Vigo, Ifevi Ifevi. Instituto Feiral de Vigo Vicerreitoría de Captación de Alumnado Estudantes e Extensión Universitaria Europe/Madrid public