Inauguración das V Xornadas para a promoción do mecenado universitario

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Celébranse os días 9 e 10 de maio

Asisten: Abel Caballero, alcalde de Vigo; Ernesto Pedrosa, presidente do Consello Social; Lalo Azcona, presidente do Consejo Social da Universidad de Oviedo

As V Xornadas de Fundraising e Mecenado pretenden ser un punto de diálogo e discusión sobre a captación de fondos no contexto universitario e noutros escenarios para o que están convocados recoñecidos expertos que actuarán de relatores. O lema das xornadas, Doar á universidade en 9 experiencias: axudas legais, axudas fiscais, axudas de comunicación expresa o concepto que vertebra o evento: a filantropía no ámbito universitario necesita dun debate no que se analice o exercicio de doar.

jornadasmecenazgo.webs.uvigo.gal

Anótao en: