IV Xornadas 'Desfacendo a raia'

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Obradoiros e Xornadas

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

No salón de graos de Ciencias da Educación e do Deporte

Asisten: Vicente Romo, decano da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte; e Xosé Antón Perozo, presidente de Gálix

A Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte acolle as IV Xornadas Desfacendo a raia, que promove a Asociación do Libro Infantil e Xuvenil de Galicia (Gálix) coa colaboración da Universidade e que neste 2020 terán como eixo temático a mediación lectora. Abertas á cidadanía, estas xornadas ábrense co relatorio da integrante da asesoría de bibliotecas escolares da Xunta de Galicia María José Pousa, e contarán tamén coas intervencións da mestra Chus Nuñez e da representante da asociación Espazo Lectura Beatriz Fernández.

Pola tarde, as xornadas completaranse co obradoiro Versos de aplicación instantánea, que a partir das 19.00 horas, impartirá na sede da Vicerreitoría do campus o poeta e profesor Carlos Negro.

Anótao en: