Pont-Up Store. Xornada previa

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Música , Talleres e Xornadas

Entrada:

de balde É necesaria reserva.

Na Sala X

A sexta edición do Pont-Up Store, o evento dedicado ao emprendemento que a Universidade de Vigo promove no marco do Campus Crea, co Concello de Pontevedra como patrocinador principal, inicia o seu programa coa primeira das súas xornadas previas á apertura, o venres 20, do seu espazo central na praza de España.

Nesta xornada porase en marcha na Sala X da Facultade de Belas Artes o Laboratorio Creativo, que terá como eixo as tendencias e innovacións nos escenarios, da creación sonora á creación audiovisual en tempo real. Organizado por Xeneme co profesor da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Oswaldo García como asesor pedagóxico, o laboratorio completarase cunha mesa redonda aberta ao público ás 19.00 horas.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-09-18 10:00:00 2019-09-18 20:30:00 Pont-Up Store. Xornada previa Na Sala X Facultade de Belas Artes Universidade de Vigo Europe/Madrid public

Programa do Pont-Up Store4.67 MB