Pont-Up Store. Xornada previa

Charlas e seminarios , Música , Talleres e Xornadas

Entrada:

de balde

En diferentes espazos da cidade

A sexta edición do Pont-Up Store, o evento dedicado ao emprendemento que a Universidade de Vigo promove no marco do Campus Crea, co Concello de Pontevedra como patrocinador principal, acolle diferentes actividades na xornada previa á apertura, o venres 20, do seu espazo central na praza de España.

Nesta xornada porase en marcha o Espazo de Economía Social e Creativa do evento coa celebración, na sede de Afundación, da xornada As cooperativas culturais: resposta aos retos do sector cultural. Así mesmo, tamén continuará desenvolvéndose, na Sala X da Facultade de Belas Artes, o Laboratorio Creativo, mentres que a sede da Vicerreitoría do campus acollerá a primeira das actividades do Espazo Gaming deste evento, unha charla técnica sobre creación de personaxes.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-09-19 10:30:00 2019-09-19 19:00:00 Pont-Up Store. Xornada previa En diferentes espazos da cidade Auditorio Afundación Universidade de Vigo Europe/Madrid public

Programa do Pont-Up Store4.67 MB