Presentación do monográfico da revista 'Viceversa' en homenaxe a Xela Arias

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Semipresencial

Titulado 'Unha voz, moitas voces. Xela Arias tradutora'

Asisten: Darío Gil Arias e familia; Fran Alonso; Erin Moure; Marilar Aleixandre; Kathleen March; Tamara Andrés; Georg Pichler e Alba Rodríguez Saavedra

O salón de actos da Facultade de Filoloxía e Tradución acolle a presentación dun novo volume da revista Viceversa, coordinada polos docentes Alberto Álvarez Lugrís e Ana Luna Alonso, xunto con Edicións Xerais de Galicia. Trátase dun monográfico especial titulado Unha voz, moitas voces. Xela Arias tradutora.

O acto será en modalidade híbrida (presencial no salón de actos da FFT e remota) con retransmisión en directo a través de Campus Remoto, perfil estudante sen necesidade de clave.

Anótao en:

Add to Calendar 2021-11-30 12:00:00 2021-11-30 12:00:00 Presentación do monográfico da revista 'Viceversa' en homenaxe a Xela Arias Titulado 'Unha voz, moitas voces. Xela Arias tradutora' Facultade de Filoloxía e Tradución Facultade de Filoloxía e Tradución Europe/Madrid public