Presentación do nº4 da Revista Cumieira

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

No salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución

O salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución acolle a presentación do nº 4 de Cumieira. Cadernos de investigación da nova Filoloxía Galega (2019), unha publicación de carácter anual, editada polo Departamento de Filoloxía Galega e Latina da Universidade de Vigo, que ten por obxectivo dar a coñecer traballos dos novos investigadores e investigadoras no ámbito da Filoloxía Galega.

A presentación contará coa participación dos profesores Alexandre Rodríguez Guerra, director do Departamento de Filoloxía Galega e Latina, e Xosé A. Fernández Salgado, editor da revista, así como de varios autores e autoras dos artigos publicados neste número.

Anótao en: