Presentación do Proxecto Geo4radon

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Será no salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico

Asisten: José Fernández, investigador principal do proxecto, e Javier Prego, coordinador do Departamento de I+D+i de Extraco

O campus de Ourense acolle a presentación do Proxecto Geo4radon, de predición e mellora dos sistemas de climatización xeotérmica e análise da influencia das sondaxes na difusión do gas radon. O proxecto está liderado pola construtora Extraco e conta coa participación das empresas Conexiona, Galaicontrol, Megodeza e Renga Enerxía e ten como investigador principal a José Fernández Seara, catedrático do Departamento de Enxeñaría Mecánica, Máquinas e Motores Térmicos e Fluídos da Universidade de Vigo. Está financiado pola convocatoria Conectapeme 2018 da Xunta de Galicia.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-02-18 12:00:00 2019-02-18 12:00:00 Presentación do Proxecto Geo4radon Será no salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Extraco Europe/Madrid public