Recital poético. EventoIN

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Organiza

Vicerreitoría de Responsabilidade Social e Cooperación , Consello de Estudantes e Consello Social

Teatro Principal de Pontevedra

Calle de Paio Gómez Chariño, 6
36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

A UVigo celebra a diversidade

O EventoIN (Internacional, Inclusiva, Investigadora). A UVigo celebra diversidade é unha iniciativa da Vicerreitoría de Responsabilidade Social, Internacionalización e Cooperación, o Consello de Estudantes e o Consello Social da UVigo que ten o obxectivo de, a través de relatorios, obradoiros e poesía, sensibilizar e celebrar a diversidade da comunidade LGTBIAQ+.

Este 15 de outubro o Teatro Principal de Pontevedra acolle o recital poético In-Amor-Es no que participan:

Jesús Castro Yáñez. Premio Díaz Jácome 2012 e Premio Nacional de Poesía Pérez Parallé 2015
Andrea Nunes Brións. Premio de Poesía Erótica Illas Sisargas 2017
María Rosendo Priego. Premio de Poesía Erótica Illas Sisargas 2017
Música: Lois Búa

A entrada é libre e de balde ata completar a capacidade da sala

Noticia do Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2021-10-15 20:00:00 2021-10-15 20:00:00 Recital poético. EventoIN A UVigo celebra a diversidade Teatro Principal de Pontevedra Vicerreitoría de Responsabilidade Social e Cooperación Consello de Estudantes Consello Social Europe/Madrid public

Programa completo 6.76 MB