Ruta 3. Ruta Cabo Udra (Bueu, Pontevedra)

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

26 de novembro de 2022 ás 9:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Área de Benestar e Saúde e Deporte

Pavillón de deportes do campus

Polideportivo Universitario. Campus As Lagoas, 4.º piso
32004 Ourense

Tipo de evento

Ao ar libre

Entrada:

Consultar. É necesaria reserva.

Saída desde o pavillón de deportes do campus de Ourense

A programación de rutas culturais da Universidade de Vigo continúa o sábado 26 de novembro coa Ruta Cabo Udra (Bueu). As andainas, organizadas pola Área de Benestar, Saúde e Deporte, trasladaranse á provincia de Pontevedra despois de arrancar o pasado 25 de outubro a súa actividade en Portugal, realizando a Ruta Foz do Lima, Cabedelo e Ribeira de Anha, en Viana do Castelo, e continuar o 5 de novembro coa Ruta Romana do Viño, en Larouco, Ourense. A inscrición está aberta á comunidade universitaria, que ten preferencia, e á cidadanía en xeral. Haberá autobuses que trasladen ás e aos participantes dende cada un dos tres campus da Universidade de Vigo (Vigo, Pontevedra e Ourense) ao inicio do percorrido e de regreso.

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2022-11-26 09:00:00 2022-11-26 09:00:00 Ruta 3. Ruta Cabo Udra (Bueu, Pontevedra) Saída desde o pavillón de deportes do campus de Ourense Pavillón de deportes do campus Área de Benestar Saúde e Deporte Europe/Madrid public