Ruta 5. Camiño Portugués pola costa

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Área de Benestar e Saúde e Deporte da Universidade de Vigo

Pavillón de deportes do campus

Polideportivo Universitario. Campus As Lagoas, 4.º piso
32004 Ourense

Tipo de evento

Deporte

Entrada:

Consultar. É necesaria reserva.

Modalidade

Saída en autobús desde o pavillón de deportes do campus

Coincidindo coa conmemoración de 2022 como Ano Xacobeo, a programación de rutas culturais organizada neste segundo cuadrimestre pola Área de Benestar, Saúde e Deporte da Universidade de Vigo estará centrada na realización de tramos de cinco dos Camiños a Santiago de Compostela. O primeiro deles terá lugar este sábado, 29 de xaneiro, e consistirá na realización de parte do Camiño Portugués pola costa. Con 80 prazas dispoñibles para os tres campus da institución académica, na inscrición teñen prioridade os membros da comunidade universitaria pero tamén está aberta ás persoas alleas a ela.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2022-01-29 09:30:00 2022-01-29 09:30:00 Ruta 5. Camiño Portugués pola costa Saída en autobús desde o pavillón de deportes do campus Pavillón de deportes do campus Área de Benestar Saúde e Deporte da Universidade de Vigo Europe/Madrid public