Seminario internacional 'Os desafíos da pesca sostible'

• Público externo

Data de celebración:

1 de xullo de 2021
De 9:30 a 19:30 2 de xullo de 2021
De 9:30 a 18:00

Dirixido a

Estudantes , PDI e Público externo

Universidade de Vigo e Fundación MarInnLeg

Edificio de Sesións da Autoridade Portuaria de Vigo

Muelle de Trasatlánticos
36201 Vigo

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Semipresencial

Na sede da Fundación MarinLeg Vigo e de xeito virtual

O 1 e 2 de xullo celébrase en Vigo o Seminario internacional Os desafíos da pesca sostible, organizado no marco do proxecto Jean Monnet Une vision européenne des océans et des mers: pêche maritime et croissance durable, no que participan investigadores e investigadoras das tres universidades galegas e de varios centros de ensino superior estranxeiros (Université de Tours, Bordeaux e World Maritime University) que están a desenvolver, dende unha perspectiva xurídica, diferentes investigacións relativas ao ámbito marítimo-pesqueiro.

O seminario ten carácter semipresencial. Parte das persoas asistentes seguirán o encontro na seda da Fundación MarInnLeg e outras farano de xeito virtual a través do seguinte enlace: https://global.gotomeeting.com/join/865275325

Anótao en: