Seminario e obradoiro 'Sociedade dixital e xénero. Hackeando o patriarcado'

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

A través de UVigoTV

Asisten: Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo e Carmela Silva, presidenta da Deputación de Pontevedra

Segunda edición do seminario e obradoiro Sociedade dixital e xénero. Hackeando o patriarcado organizado pola Universidade de Vigo e a Deputación de Pontevedra no marco da Cátedra de Feminismos 4.0 Depo-UVigo. O obxectivo da xornada é manter activo un espazo de reflexión colectiva arredor do denominado 'patriarcado dixital'.

O programa comprende relatorios e mesas redondas pola mañá e o wikimaratón feminista Wikigap e o obradoiro Stopmachitroles pola tarde.

A sesión é aberta ao público e desenvolverase en liña a través de UVigoTV na seguinte ligazón:

Anótao en:

Add to Calendar 2020-12-03 09:30:00 2020-12-03 09:30:00 Seminario e obradoiro 'Sociedade dixital e xénero. Hackeando o patriarcado' A través de UVigoTV Retransmisión virtual Unidade de Igualdade Deputación de Pontevedra Europe/Madrid public

Programa completo da xornada750.07 KB