Sesión ordinaria do Claustro Universitario

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Presencial

Abordaranse as modificacións propostas polo Consello Consultivo na tramitación dos novos Estatutos

Primeira sesión ordinaria do Claustro Universitario desta lexislatura na que se abordarán temas como a comisión de estudo para a racionalización do calendario académico, o Informe de Transparencia correspondente a 2017, a modificación dos regulamentos do TFG e do TFM, o procedemento para a promoción do PDI, os criterios e o procedemento de promoción do profesorado asociado ou a aprobación, se procede, das modificacións propostas polo Consello Consultivo durante a tramitación dos novos Estatutos da Universidade de Vigo.

A xuntanza celébrase no Paraninfo da Reitoría ás 09.30 horas en primeira convocatoria e 10.00 horas en segunda.

Anótao en: