[Suspendido] XII Ciclo de Cine e Lingua: 'Grand Budapest Hotel'

36202 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

A proxección é en versión orixinal subtitulada en español

A décimo segunda edición do Ciclo de Cine e Lingua continúa este martes coa proxección de Grand Budapest Hotel, película dirixida por Wes Anderson en 2014. Ambientada nos anos 20 o filme xira arredor dun asasinato que muda as rutinas do conserxe e dos hóspedes dun hotel. Entre os actores figuran nomes como Ralph Fiennes, F. Murray Abraham, Mathieu Amalric, Adrien Brody, Willem Dafoe, Jeff Goldblum, Harvey Keitel, Jude Law, Bill Murray, Edward Norton, Saoirse Ronan, Jason Schwarztman, Tilda Swinton, Tom Wilkinson e Owen Wilson.

A proxección é en versión orixinal subtitulada en español.

Anótao en:

Add to Calendar 2020-03-17 20:00:00 2020-03-17 20:00:00 [Suspendido] XII Ciclo de Cine e Lingua: 'Grand Budapest Hotel' A proxección é en versión orixinal subtitulada en español Edificio Cambón, sede do Parque Nacional das Illas Atlánticas Vicerreitoría de Captación de Alumnado e Estudantes e Extensión Universitaria Europe/Madrid public

Ficha da película974.09 KB Cartaz do Ciclo de Cine e Lingua713.31 KB