Taller demostrativo de presentación de resultados do proxecto Alganat

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

20 de xaneiro de 2020 ás 10:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PDI e Público externo

Grupos de Ecoloxía Costeira e Xeotecnoloxías Aplicadas da Universidade de Vigo

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Talleres

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala 1 do edificio Miralles

A sala I do edificio Miralles acolle o taller demostrativo Cartografiado de baixo custe de algas intermareais, unha actividade aberta a todos os públicos na que se presentará a ferramenta desenvolta e os resultados do proxecto Alganat 2020, desenvolto polos grupos de Ecoloxía Costeira e Xeotecnoloxías Aplicadas da Universidade de Vigo en colaboración con Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia e a Fundación Biodiversidad do Ministerio para a Transición Ecolóxica.

O taller arrancará ás 10.00 horas coa benvida dos líderes do proxecto e con unha presentación da relevancia das macroalgas e os factores que inflúen na pegada espectral e dos obxectivos tecnolóxicos fixados ao inicio do proxecto. A partir das 11.45 farase unha demostración da ferramenta desenvolta e analizaranse os resultados alcanzados e as hipóteses coas que se partían.

Anótao en: