'Usa a lingua'

Tipo de evento

Actuacións , Charlas e seminarios e Conferencias

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

O evento desenvolverase a través de Instagram

A axencia júnior de publicidade Freshysweet, formada por estudantes da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación, promove Usa a Lingua, un evento dirixido a fomentar o uso do galego entre a xente nova. Dada a situación sanitaria, o evento, que reúne unha serie de coloquios e concertos, desenvolverase a través da conta de Usa a Lingua en Instagram, entre o luns 30 de novembro e o venres 4 de decembro.

O evento arrancará este luns ás 16.00 horas cun coloquio co humorista David Amor, mentres que o martes contará coa intervención de Aí Falaches! e o mércores participará a manager musical Patricia Hermida e o actor Dani Irimia. O xoves participará Orgullo Galego e o venres o evento completarase con concertos de The Rapants e Dakidarría.

Anótao en:

Add to Calendar 2020-11-30 16:00:00 2020-11-30 16:00:00 'Usa a lingua' O evento desenvolverase a través de Instagram Retransmisión virtual Freshysweet Europe/Madrid public