Venres de voluntariado

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

I Xornada de promoción do voluntariado na UVigo

As xornadas Venres de voluntariado, que se organizarán de forma periódica, constitúen unha ocasión para coñecer directamente os distintos programas de voluntariado que oferta a Universidade de Vigo, tanto os programas propios coma aqueles organizados con entidades sociais. O obxectivo desta xornadas é fomentar a realización de voluntariado entre a comunidade universitaria da Universidade de Vigo así como dar a coñecer ás actividades que desenvolven as entidades sociais coas que colabora a UVigo.

A xornada celébrase en modalidade virtual a través de Campus Remoto, as chaves de acceso serán proporcionadas as persoas, unha vez confirmada a preinscrición.
Máis información e inscrición: https://bubela.uvigo.es/bubela/publico/publico.php?funcion=ver_edicion_descripcion&tab=LC&id_edicion=4896

Anótao en:

Programa da xornada1.91 MB