Webinar 'Plant-Food Guarantee and Improvement'

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Coa participación de algúns dos investigadores altamente citados da UVigo

A Vicerreitoría de Investigación impulsa o ciclo de conferencias virtuais Plant-Food Guarantee and Improvement. Os relatorios arrancan este venres 5 de xuño e continuarán os días 12 e 19 do mesmo mes a través de Campus Remoto ás 11.30 horas. Os tres seminarios, cada un con tres relatorios, xiran arredor da temática común da mellora e garantía de calidade e seguridade de alimentos vexetais.

Sesión do 19 de xuño

11.30- Greetings and presentation
11.35- RNAi technology for food security and safety.
Presenter: Bruno Mezzetti, Prof.- Full Professor Department of Agricultural, Food and Environmental Sciences – Università Politecnica delle Marche. Higlhy Cited Researcher 2019. (Visiting professor)
12.10- Phenolic Compounds as Nutraceutical Tools for the Prevention of Cancer.
Presenter: Francesca Giampieri, PhD.- Distinguished Researcher, Department of Food and Analytical Chemistry – Vigo University. Higlhy Cited Researcher 2019.
12.30- Bioactive compounds recovery from winery industry by-products: vine shoots as study case.
Presenter: Particia Gullón Estévez, PhD- Researcher Laboratory of Microbiology and Technology of Marine Products, Instituto de Investigaciones Marinas (IIM-CSIC).
12.50- Discussion

Anótao en: