Data de celebración:

Dirixido a

Estudantes , PAS e PDI

Organiza

Escola de Enxeñería Industrial e Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade virtual

Décima edición da Jornada sobre patentes y propiedad intelectual que organizan a Escola de Enxeñería Industrial da Universidade de Vigo e o Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur coa colaboración de ABG Intellectual Property.

Nesta ocasión a xornada desenvolverase en liña e, ademais de no ámbito industrial, tamén dedicará parte do seu contido ao ámbito biomédico. Actuará como anfitrión o catedrático Juan Pou e os relatorios correrán a cargo de Fernando Prieto e Tomás Llamas, axentes europeos de patentes de ABG Intellectual Property.

Xornada patentes e propiedade intelectual - EEI (uvigo.es)

Anótao en:

Add to Calendar 2020-11-26 16:00:00 2020-11-26 16:00:00 X Jornada sobre Patentes y Propiedad Intelectual: ámbitos Biomédico e Industrial Modalidade virtual Campus Remoto da Universidade de Vigo Escola de Enxeñería Industrial Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur Europe/Madrid public