Xornada 'Aprendizaxe por ambientes en Educación Infantil'

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Conferencias e Obradoiros

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

No salón de graos de Ciencias da Educación e do Deporte

A Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte acolle a xornada Aprendizaxe por ambientes en Educación Infantil, impartido polos docentes da Escola Infantil Agasalle, de Santiago, Daniel de las Heras, Natividad Martínez e Cristina Plaza. Organizada polas profesoras da Área de Didáctica da Expresión Plástica e investigadoras do grupo Remoss Cristina Varela, Begoña Paz e Iciar Ezquieta e patrocinada pola Vicerreitoría do campus, a xornada estará dirixida a presentar ao alumnado a metodoloxía desta escola infantil e o traballo que realizan a través de instalacións.

A actividade abrirase, ás 17.00 horas, coa conferencia Educación infantil: aprendizaxe a través de ambientes e instalacións, e completarase co obradoiro Agasalle, unha cidade infantil, que se desenvolverá entre 18.30 e as 20.30 horas no pavillón da facultade.

Anótao en: