Xornada Biomasa e Desenvolvemento Sostible

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

No salón de graos do edificio Politécnico

A Facultade de Ciencias acolle a Xornada Biomasa e Desenvolvemento Sostible, organizada polo Grupo EQ-2 da Universidade de Vigo co obxectivo de abordar o aproveitamento sostible dos recursos e en particular da biomasa vexetal de carácter residual e infrautilizada para a obtención de produtos de alto valor con aplicación nos sectores químico, enerxético, cosmético, alimentario ou farmacéutico.

Nova no Duvi:

Anótao en: