Xornada 'Emprego Público'

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Evento en liña a través de UVigoTv

Xornada Emprego Público organizada  polo Ministerio de Política Territorial e Función Pública en colaboración coa Área de Emprego e Emprendemento da UVigo. A xornada, que se desenvolve en liña dende UVigoTv, ten como finalidade dar a coñecer que opcións teñen os estudantes ao rematar os estudos para desenvolver a súa carreira dentro da Administración do Estado.

Abre a xornada a vicerreitora de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria, Natalia Caparrini, e a continuación intervén Javier Rueda, secretario xeral de Función Pública do Ministerio de Política Territorial e Función Pública.

Inscricións: emprego2@uvigo.es

Anótao en: