Xornada de peche do proxecto Keep On

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Na aula magna da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense acolle a xornada de peche do proxecto Keep On, unha iniciativa enmarcada no Programa Interreg Europe financiado con fondos Feder. A cita, organizada polo Inorde como xefe de filas, permitirá aos socios procedentes de Polonia, Grecia, Países Baixos, Portugal, Italia e Croacia compartir as actuacións levadas a cabo nos territorios participantes e os principais resultados obtidos durante a súa vixencia.

Nova

Anótao en: