Xornada de presentación do programa Iacobus

• Pontevedra
  • Xornadas

Data de celebración:

24 de outubro de 2018 ás 11:00

Dirixido a

PAS e PDI

AECT Galicia-Norte de Portugal

Casa das Campás

Rúa Don Filiberto, 9
36002 Pontevedra

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

de balde É necesaria reserva.

Modalidade

Organizadas pola AECT Galicia-Norte de Portugal

Asisten: Jorge Soto, vicerreitor do campus de Pontevedra; Xosé Lago, director da AECT Galicia-Norte de Portugal, e Valerià Paül, directora do CEER

A Agrupación Europea de Cooperación Territorial (AECT) Galicia-Norte de Portugal organiza na sede da Vicerreitoría do campus unha sesión de presentación da nova convocatoria do programa Iacobus. Dirixida a persoal docente e investigador e persoal de administración e servizos, esta sesión ten como obxectivo a ofrecer información e aclarar posibles dúdidas ás persoas interesadas en participar neste programa de mobilidade, que abrirá en breve a convocatoria da súa sexta edición. O acto contará coa participación de responsables da AECT e da Fundación CEER, así como dos investigadores Diego Pinal, da Universidade do Minho, e Juan M. Trillo, da Universidade de Santiago, que participaron en edicións anteriores  do programa e relatarán a súa experiencia.

As persoas interesadas en incribirse poden gnpaect@gnpaect.eu ou xestion@fceer.org.

Anótao en: