En toda Galicia recibirán o galardón 434 alumnas e alumnos universitarios

139 estudantes da UVigo acadan os Premios de excelencia académica de grao do curso 2020/2021 da Xunta

• Premios
DUVI 10/10/2022

1000 euros, cunha contía adicional de 500 para os mellores expedientes, recibirán os 139 estudantes da UVigo galardoados cos Premios de excelencia académica do curso 2020/2021 ao alumnado de grao universitario oficial que acadou as mellores cualificacións no devandito curso nas universidades do SUG. A Xunta de Galicia publica no DOG de hoxe a resolución pola que se conceden este galardóns, que tamén recibirán 172 alumnas e alumnos da USC e 123 da UDC.

Do total de 434 estudantes das tres universidades premiados, 24 máis que na anterior edición dos galardóns, o 63,5% son mulleres e o 36,5% restante homes. Por áreas de coñecemento, o 43% estudan Ciencias sociais, o 17% Enxeñaría e arquitectura, o 14% de Ciencias da saúde, o 14% de Artes e humanidades e o 12% de Ciencias.

O 10 foi a nota máxima acadada nas tres universidades públicas galegas, unha cualificación que na UVigo se rexistrou nas titulacións de Educación Primaria (campus de Pontevedra e Ourense) e de Ciencias da Actividade Física de do Deporte (campus de Pontevedra). Na USC esta nota rexistrouse no grao en Filosofía e na UDC no grao en Inglés: Estudos lingüísticos e literarios. En total a Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades destinou 528.000 euros a estes galardóns, 10.000 euros máis que na anterior edición dos premios. Ademais do premio en metálico, o alumnado galardoado recibirá un diploma acreditativo desta distinción.