Alumnado de segundo curso de Educación Social organizou unha xornada de convivencia cos de primeiro

Unha benvida entre iguais

O obxectivo foi axudar á súa integración no centro

• Asociacións de Estudantes
DUVI Ourense 25/09/2018

Durante as primeiras semanas do mes de setembro sucedéronse no campus de Ourense os actos cos que, nun amplo abano de formatos, os diferentes centros quixeron dar a benvida oficial especialmente aos novos estudantes. Este martes, o alumnado de primeiro curso do Grao en Educación Social da Facultade de Ciencias da Educación tivo a oportunidade de participar nun deses actos, coa particularidade especial de que nesta ocasión foron os seus propios compañeiros e compañeiras de centro os que organizaron a actividade.

A xornada de convivencia estivo organizada polas e polos estudantes de segundo curso de Educación Social. “A finalidade última desta actividade, que se organiza por segungo ano consecutivo, é coñecérmonos e crear vínculos de confianza entre os diferentes cursos”, comentaron Sonia Leiro e Tania Gándara, dúas das estudantes que participaron na preparación e desenvolvemento da cita. Para acadalo, deseñaron un amplo abano de xogos que lles permitiu ás e aos participantes ir rachando paulatinamente o xeo e coñecerse entre si. Para rematar a xornada non faltou un pícnic nos xardíns universitarios.